Kniha od Kevina Hogana nie je žiadnou klasickou príručkou k motivácií. Autor zameriava svoje dielo na neverbálnu komunikáciu, ktoré nazval veľmi trefne - Tajný jazyk biznisu. Primárne sa jedná o praktické rady a typy, ktoré môžeš využiť pri bežnej interakcií s rozličnými ľuďmi po celý deň. Kniha sa však nezameriava výhradne na biznis. Jednotlivými kapitolami autor dáva do pozornosti spôsoby, ako odhaliť zatajované klamstvo, radosť, smútok či zdesenie.

Každý z nás za život zažije aspoň jeden podnet, ktorý ovplyvní náš doterajší život. Môže to byť kniha, film, pesnička, osoba alebo nejaký okamih, ktorý sme si uchovali v mysli. V mojom prípade to bola práve kniha. Tejto knihe a jej autorovi vďačím za to, kým som dnes. Do mojich rúk sa dostala v mojich pätnástich rokoch a ukázali úplne iný pohľad na život. Zmenila v mnohých oblastiach a verím, že aj teba dokáže skvele nakopnúť.

Povedali o mne

Lukáš je kreatívny, správne zapálený, zodpovedný a cieľavedomý chalan, ktorý si ide za svojimi snami. Je pre našu MYSLI INAK crew veľkým prínosom a je potešením s ním spolupracovať.

Dávid Kidala, Zakladateľ Mysli Inak

Lukáš je môj veľmi dobrý kamarát, o ktorom môžem povedať, že je jeden z mála ľudí, ktorí naozaj nekecajú do vzduchu, ale robia a pracujú na svojich snoch. Píše veľmi dobré články, miluje osobný rozvoj a je s ním sranda. Som veľmi rada, že ho poznám. Robí to, čo ho naozaj baví a nečaká na ten správy čas. Správny čas nie je po strednej škole, ani po vysokej. Je vtedy, kedy si ho spravíme.

Linda Csepreghyová, Influencerka

Lukáš je jeden z príkladov, ktorý dokazuje, že vek je len číslo. Napriek mladému veku to má v hlave zrovnané a presne vie, čo od života chce. Zároveň ostáva nohami na zemi a neustále na sebe pracuje, čo dokazuje svojimi skutkami. Len tak ďalej!

Tomáš Turček, Zakladateľ Dosahuj Ciele

Kde ma môžeš nájsť?

"V dnešnom rýchlo meniacom sa svete sú tí ľudia, ktorí neriskujú, najviac vystavení riziku."