Kniha od Kevina Hogana nie je žiadnou klasickou príručkou k motivácií. Autor zameriava svoje dielo na neverbálnu komunikáciu, ktoré nazval veľmi trefne - Tajný jazyk biznisu. Primárne sa jedná o praktické rady a typy, ktoré môžeš využiť pri bežnej interakcií s rozličnými ľuďmi po celý deň. Kniha sa však nezameriava výhradne na biznis. Jednotlivými kapitolami autor dáva do pozornosti spôsoby, ako odhaliť zatajované klamstvo, radosť, smútok či zdesenie.

Každý z nás za život zažije aspoň jeden podnet, ktorý ovplyvní náš doterajší život. Môže to byť kniha, film, pesnička, osoba alebo nejaký okamih, ktorý sme si uchovali v mysli. V mojom prípade to bola práve kniha. Tejto knihe a jej autorovi vďačím za to, kým som dnes. Do mojich rúk sa dostala v mojich pätnástich rokoch a ukázali úplne iný pohľad na život. Zmenila v mnohých oblastiach a verím, že aj teba dokáže skvele nakopnúť.

Povedali o mne

Lukáš je kreatívny, správne zapálený, zodpovedný a cieľavedomý chalan, ktorý si ide za svojimi snami. Je pre našu MYSLI INAK crew veľkým prínosom a je potešením s ním spolupracovať.

Dávid Kidala, Zakladateľ Mysli Inak

Lukáš je môj veľmi dobrý kamarát, o ktorom môžem povedať, že je jeden z mála ľudí, ktorí naozaj nekecajú do vzduchu, ale robia a pracujú na svojich snoch. Píše veľmi dobré články, miluje osobný rozvoj a je s ním sranda. Som veľmi rada, že ho poznám. Robí to, čo ho naozaj baví a nečaká na ten správy čas. Správny čas nie je po strednej škole, ani po vysokej. Je vtedy, kedy si ho spravíme.

Linda Csepreghyová Influencerka

Lukáš je jeden z príkladov, ktorý dokazuje, že vek je len číslo. Napriek mladému veku to má v hlave zrovnané a presne vie, čo od života chce. Zároveň ostáva nohami na zemi a neustále na sebe pracuje, čo dokazuje svojimi skutkami. Len tak ďalej!

Tomáš Turček Zakladateľ Dosahuj Ciele